wtorek, 2 września 2014

Ławeczka na rocznicę ślubu :)

Niedawno poproszono mnie o zrobienie ławeczki dla wyjątkowych ludzi, z wyjątkowej okazji. Rocznica ślubu rodziców. Miała być to ławeczka tylko dla NICH! Po krótkich naradach z zamawiającymi wziąłem się do pracy i "wystrugałem" takie coś:)

Do ławeczki dołączy jeszcze grawerowana tabliczka z dedykacją. Mam nadzieję, że będzie się podobać jubilatom i im dłuuuuugooooo posłuży:)

Nogi ławeczki są zrobione z litego drewna sosnowego. Kształt nóg uzyskałem dzięki mojej siekierce. Po prostu są ręcznie ciosane. Dlatego mają nierówne, nieregularne wykończenie. Oczywiście wszystko jest wyszlifowane, wygładzone i dopasowane. Nie widać tego, ale na tych masywnych nogach są widoczne różne pęknięcia na drewnie co dodatkowo dodaje uroku oraz wrażenie "starości" ławeczki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania:)